torsdag, april 26, 2007

Om att vinna ett vad

Jaha då var man en vinnare. Känns inte så bra just nu men jag antar att de skulle kunna kännas värre. Vadet känns på nått sätt inte så viktigt i förhållande till allt annat just nu. Fullt ös medvetslös är en ganska exakt beskrivning på kvällen.


1. Hade inte sovit på ett dygn.
2. Åt inget under kvällen för att maten var skum.
3. Drack fulvin som slog till som en yxa i bakhuvudet.
4. Fontänspydde.
5. Fick fylletaxi hem. Kom iaf ihåg min address så det hade ju kunnat vara värre. Tack Markus och Fylletaxiföraren!

Om det här är något som måste hanteras så får det vänta ett tag tills alla minnesluckor är ifyllda. Orutinerat!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hämtar mattan nån dag framöver! Hur ska jag nu få min bil tvättad? Nåt annat du vill slå vad om? Jag känner att speldjävulen börjar flåsa mig i nacken. =)