fredag, april 13, 2007

Gyckel. försök 2

Musik Dover Calais-Freestyle

Vi såg på varann när jag plocka fram min slang, när vi möttes mellan Bo och Kallé.
All din känsla försvan när jag gav dig lavemang, någonstans imellan Bo och Kallé.

Ni stod tysta i hallen och hör vågorna sång, en lugn och stilla serenad. Tänker på de flickor du haft en gång, nästan en i varje hamn, men nu har de inga namn.

Vi såg på varann när jag plocka fram min slang, när vi möttes mellan Bo och Kallé.
All din rodnad kom fram när jag gav dig lavemang, någonstans imellan Bo och Kallé.

Du börjar nu att ångra, att du tagit dig hit, om du inte varit så pank. Offrar dig för forskning som en framtidens man, när din ubåt stilla lämnar sin hamn, och jag viskade ditt namn.

osv

ÄÄÄh, kom igen! Erkänn att du också tycker att det är roligt att rimma om bajs!
Inspirerad av ett annons som jag hittade på en anslagstavla i skolan, där man erbjöd ekonomisk ersättning till den som ville låna ut sin kropp till någon slags medicinskt försök som bla innebar tarmsköljning. Undrar om de fick nått napp på det?

Inga kommentarer: