onsdag, april 18, 2007

Nya tag!

Nä nu får det vara slut på gyckelskrivandet för jag känner att det börjar spåra ur lite. I de närmast följande inläggen kommer ni att kunna läsa om trevliga saker såsom, tåg som inte har spårat ur samt kommer i tid till sin destination, djur som inte har blivit vanvårdade, ställen där blixten inte har slagit ned, rapporter om människor som har deklarerat helt enligt reglerna samt en tio-i-topp lista över människor jag vill ge lite närhet och ömhet.

Det blir grejer det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

längtar efter att få läsa listan.. jag gillar listor!! :)
/Jenny

Anonym sa...

Tja! Har egentligen ingen kommentar att tillägga. Jag är bara väldigt nöjd att det överhuvud taget går att kommentera. Det funkar inge vidare i Ö-riket, jäkla pissland. Fortsätt me gyckelknåpandet iaf, jag anar en viss talang! Flamman på fredag kanske? Jag gör en comeback i Linköping ikväll (i morgon kanske vissa skulle säga...).

//Otto

Bessie sa...

Tackar! Flamman låter ju inte helt fel det heller. Det känns bra att du är tillbaka igen.

Anonym sa...

Ska man vara orolig för den kommande listan?

//V