lördag, maj 05, 2007

Sinande pung som ej är på jakt efter trekants bikini


Piffiga motivkondomer. Jag tror att giraffen skulle skapa rätt stämning

Jag känner mig lite creepad. När jag slog upp mitt digitala dasspapper denna morgon hade jag haft 127 st läsare. Det är en ökning med 57 st. Min bloggs läsare består nu troligtvis till 45% av folk som har sökt på nått av orden

1. gruppsex 2. sex 3. stringtrosor 4. johanna sällström 5. sexblogg* 6. erik moore 7. plura 8. sigge

och som till 50% består av sexrelaterade ord, så nu har jag alltså minst 22.5% sexläsare. Jag vill bara varna för att jag kommer återgå till att skriva om det top 10 populäraste klosterna och reportage om blomskötsel efter att denna vecka är över. Då är det dags att knäppa alla knapparna ända upp igen.

Den här månaden känns det som att kassan sinar extra fort. Jag vill inte vara den som pekar med hela handen men jag tycker att det är Radiotjänsts fel. De kunde väl ha valt en bättre månad. Dessutom måste jag hitta en ny bikini vilket alltid är lite ångestladdat. Man hittar aldrig provhytter med härligt varmt strandljus utan bara elakt sjukhusljus. Dessutom verkar det bara finnas bikinis i trekantsmodell (alltså bikinis för sånna som inte har några bröst). Jag ska sluta gnälla om mina lyxproblem och istället slå på tv'n. Kanske visas Rickie Lake så att man får höra om människor med verkliga problem.

Ha det gott!

1 kommentar:

Rainer sa...

Har du hittat bikinin?
Konstigt att den inte ligger på en bra plats när det gäller sökord. Jag har nu själv funderat länge om jag inte ska ha en extra blogg där jag bara skriver om stringtrosor, kanske en pågående dialog mellan olia stringtrosor i olika delar av världen. Därmed skulle bloggen kunna segla upp till an av landets mest lästa, tro mig.
De allra flesta som kommer till min blogg gör det dock pga av några inlägg om Johanna Sällström. När de söker alltså på Google och inte klickar sig fram via DN eller SvD.
Ha det bra

Rainer