onsdag, maj 02, 2007

Kukhuvud till labbass som borde få smisk och ett hår som Jonathan Lejonhjärta

Sommar kräver sommarhår. Därför har jag gjort den obligatoriska halvårliga avkapningen. Jag är ju inte den som bangar så det var väl lika bra att ta i ordentligt vilket betyder att jag nu är två decimeter hår lättare. Den första tanken som slog mig då jag fick se det slutljga resultatet var Shit! Jag ser precis ut som Jonathan Lejonhjärta. Det är ju i och försig alltid lite avigt innan man bor in sig i en ny frisyr så det kanske ordnar till sig. För övrigt så växer ju min man som ogräs så det är snart dags igen.

Är för övrigt mkt besviken på våran laborationsassistents prestationer!!! Labbas. Ibland kan en flicka behöva lite hjälp på vägen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med besökarantalet, ser du stora förändringar tack vare den nya sextappningen?

//V

Bessie sa...

Nja jag hade någon slags toppnotering på 84 st i tisdags men sedan har det minskat något. Det börjar kännas lite påfrestande med sexvecka. Du vet "annars till vardags så är jag rätt pryd". :D