fredag, maj 04, 2007

Oorgasmisk upplevelse och en stabil stake.



Har idag haft fotografering med tjejföreningen. Alla som känner mig vet hur jag känner för fotografering. Jag vet inte om det är otur, oskicklighet eller om jag har skev självbild för jag tål inte att se migsjälv på bild. Jag antar att det är så jag ser ut live också så det är väl bara att gilla läget antar jag. Det är hårt när man har hamnat sist i kön vid utseendeutdelningen, eller har ramlat ned från det fula trädet. Jag antar att det schysta vore att se till att generna inte spreds vidare. It ends with me.

Har också insett att det enda riktigt konkreta jag har fått ut av den här utbildningen, förrutom ovärderlig kunskap, är en sketen ljusstake som vi fick svarva i kursen Produktionsteknik. Den börjar se lite rostig ut så det kanske är dags att ge den lite kärlek.


Mest sökta termer just nu
1. gruppsex 2. sex 3. stringtrosor 4. johanna sällström 5. erik moore 6. sexblogg* 7. plura 8. sigge*

Dagens bubblare: sexblogg

Inga kommentarer: