söndag, maj 13, 2007

Små kåta troll som måste betala för sex

Definitionen på en bra dag är när man har fått en komplimang av en alkis. Det sägs ju att av barn och eftreblivna får man höra sanningen, deras version av den i alla fall. Tänkte starta en undersökning för att få reda på hur stor procent av alla alkisar som är så hjulbenta så att det ser ut som att de har skitit på sig. Jag tycker att det verkar som en majoritet i alla fall. Nu ska jag inte sitta här och vara elak för jag har verkligen aldrig stött på någon endaste alkis som inte har varit genomtrevlig.

Jag vill också passa på att gratulera Lotta Bromé till segern i Eurovision Song Contest. Det var du värd! Lurigt av Sverige att sno Serbiens bidrag men allt är tillåtet i schlager och mudwrestling. För övrigt anser jag att det var för få utklädda dvärgar inblandade.

Hittade för övrigt denna artikel på Aftonbladet och min kommentar är att köpt kärlek också är kärlek, på samma sätt som en taxiresa också är ett färdsätt. Är det inte bättre att man låter en proffesionell "sexterapeut" ta hand om det så att de personliga assistenterna slipper?

1 kommentar:

Anonym sa...

Forskning visar att alkoholister och narkomaner ofta är väldigt intelligenta. Högt IQ = Hög beroende- risk..

Så få inga smarta barn.. Då vet du att de slutar i rännstenen...
/ Jenny