måndag, augusti 13, 2007

Couchsurfing

Kommer denna vecka att upplåta min lägenhet till någon annan. Jag har på grund av lite upphittad godhet gått med på att låta någon stackars bostadslös blivande student låna mitt kärleksnäste. Aha! Som en spindel som lurar ett byte att själv slänga sig på dess nät, kanske du tänker. Men icke! Jag skall för det första låna ut lägenheten till en kvinnlig student villket skulle göra situationen ganska ospännande. Dessutom ska jag tillfälligt flytta in hos en kompis för att kunna plugga till mina tentor i fred och för att ge den okända tjejen lite utrymme. Jo ja vet! Jag kanske ser hård ut på ytan (ja man kan ju drömma) men jag är mjuk inuti.

Oj vad jobbigt det kommer att bli att behöva flytta med alla mina pelagonior, men ni vet vad de säger; Om man har en pelargonia att sköta om så verkar livets bördor lättare att bära.

Dagens låttips: Frida - Dunka mig gul och blå

Inga kommentarer: