måndag, mars 19, 2007

Jag är som chokladpudding med vispgrädde.

Det finns tillfällen då jag önskar att jag var betydligt mer sammhällskritisk och bitsk. Kunde leverera vassa kommentarer som pilar vinande i luften. Det är bara att inse, jag är inte en sån människa. Jag är chokladpudding med vispgrädde, tam och snäll mot gommen. De flesta tycker väl att chokladpudding är okmen det är inget man gör till speciella tillfällen.
http://switchbitch.blogg.se/
Den här killen är bitsk. Jag blir lite imponerad och inspirerad.

När jag var hos frisören förra gången föreslog hon att hon skulle ge mig en frisyr som inte fick mig att se fullt så snäll ut. Det var en ganska snäll förolämpning. Tyverr tog hon sig vatten över huvudet. Resultatet blev mer snäll pudel än vass bitch så jag får väl fortsätta leva med min förbannelse. Jag har misstänkt att jag ser rätt ofarlig ut. Jag är en sådan som alla frågar om vägen , träffar tidigare nämnda mannen på bussen och alkisar bjuder på whisky och pratar om sina nya italienska skor och misslyckade tur på avgiftningen. På sätt och vis sätter det ju lite krydda på mitt liv också så jag kanske borde vara tacksam.

Vill avsluta med en skum länk. Vad tror ni om det här?
http://static.flickr.com/27/96532951_1039f9dd33_o.jpg

Ha det gott!

Inga kommentarer: